Zwroty i reklamacje


Zwroty

Przesyłkę można zwrócić w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania. Po upływie tego terminu niestety nie będziemy mogli dokonać zwrotu pieniędzy. W celu zgłoszenia zwrotu, prosimy o kontakt na adres: kontakt@bipestore.pl.
Aby zwrot został przyjęty, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim został dostarczony, wraz z oryginalnym opakowaniem.
Do dokonania zwrotu wymagamy również wypełnienia formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Informujemy, że Klient pokrywa koszty odesłania towaru, chyba że uzgodniono inaczej.

Reklamacje

Reklamacje można składać:

W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, zobowiązani są Państwo na nasz koszt dostarczyć wadliwy towar pod wskazany powyżej adres pocztowy. Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Państwu. W przypadku, gdy przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi jeden rok od momentu jej wydania.

W składanej reklamacji zaleca się:

Zwroty środków

Po otrzymaniu zwrotu i jego weryfikacji, poinformujemy Cię e-mailem o jego przyjęciu. W wiadomości znajdziesz również informację o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu środków. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od zatwierdzenia reklamacji. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu środków do czasu otrzymania zwróconego towaru lub dowodu jego odesłania przez Klienta.

Formularz zwrotu